Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Peking Express. Meer weten? Ontdek meer
Dora
7 jun 2026 om 21:39
lekker en goede porties
Wil
5 jun 2026 om 19:32
De smaken van wij hadden besteld waren prima van smaak en goed warm.
Willy
4 jun 2026 om 12:50
Lekker, warm en lieve bezorgdame
Faritza
28 mei 2026 om 9:18
Wij bestellen al jaren bij Peking Express en bevalt ons nog prima. Ze hebben heerlijke gerechten en bezorgers zijn altijd nog vriendelijk!
Johan
26 mei 2026 om 22:43
Het eten was goed en ook nog warm tot heet. Bestelling was voor opening gedaan met levering verzoek van 18:15 uur. Het eten werd ruim 30 minuten te laat bezorgd. Om 18:30 nog telefonisch gevraagd naar de stavaza. Antwoord was: het is onderweg.
Patrick
22 mei 2026 om 19:19
de kwaliteit van de Peking eend ( vlees) was minder dan normaal
P
22 mei 2026 om 11:29
iedereen was uitermate tevreden, lekkere smaken en genoeg. maar eigenlijk wisten we dit al.
Matthijs
11 mei 2026 om 22:09
Nog steeds de beste Chinese afhaal/ bezorging rondom Hoorn!
Gerry
10 mei 2026 om 18:39
het was in een woord geweldig
Harrie
7 mei 2026 om 19:22
smaak was niet zo als anders. minder smakelijk
Soemiati
27 apr 2026 om 15:58
Snel en lekker
elieth
15 apr 2026 om 0:07
eten was lekker alleen erg jammer dat als je 2 patat besteld je amper patat krijgt kinderen hadden helaas nog honger maar verder was het lekker en snel geleverd